Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ, hogy személyre szabott és interaktív tartalmakat jeleníthessünk meg Önnek. A daniella.hu áruház használatával Ön elfogadja ezeket a sütiket. Kérjük, olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és Adatkezelési Tájékoztatónkat. Szabályzatainkban részletesen tájékozódhat a weboldal használatáról, adatainak védelméről és a cookie-k működéséről. 
Termékek Menü

Szállítási információk

Daniella Villamossági webáruház és szaküzletek

Webáruházunkban a készleten lévő rendelések kiszállítása a gyakorlatban általában 1-2 munkanapon belül megtörténik - a pontos kiszállítási határidőkről minden esetben értesítjük a vásárlókat. A rendelhető tételek szállítási határidejéről pedig érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, vagy szaküzleteinkben. A kiszállítási idő függ a termék méretétől, értékétől, illetve attól, hogy a szállítást Magyarország mely területére kérik.

 

A termékek kiszállítását futárcégek végzik:

  • GLS hungary (0-40 kg-ig)
  • 24H futárszolgálat (40 kg felett)
  • Gebrüder Weiss (túlméretes küldemények esetén)

Szállítási költség:

  • 19.999 Ft-ig egységesen 1500 Ft 
  • 20.000 Ft felett INGYENES 

 

Személyes átvételre díjmentes lehetőséget biztosítunk vásárlási értéktől függetlenül szaküzleteinkben.

Szaküzleteink elérhetőségét és listáját az alábbi linken megtekintheti: https://daniella.hu/villamossagi-szakuzleteink



Fontos információk szállítással kapcsolatban:

  • A munkanapokon 15:30 óráig leadott rendeléseket a megrendelés napján dolgozzuk fel, míg a 15:30 óra után leadott megrendeléseket csak a következő munkanapon. 
    A csomag futárszolgálatnak történő átadása időpontjáról e-mailben értesítjük Önt. 
  • A csomag kiszállítására a GLS és az 24H futárszolgálat esetében az értesítést követő 1-2 munkanapon belül kerül sor, a Gebrüder Weiss esetében az értesítést követő 2-4 munkanapon belül kerül sor a rendelésnél megadott címre. Amennyiben az email értesítést követően a szállítási idő bármely okból nem tartható be, a szállító telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot.
    Postafiókcímre nem teljesítünk kiszállítást! Továbbá a futárszolgálatok közül Önnek nincs lehetősége választani.
  • A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Ön köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt gondosan megvizsgálni, és a termékeken vagy a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérni jegyzőkönyv felvételét, továbbá a termék visszaszállítását. Ha sérülést lát a csomagon, kérjük, ne vegye azt át!
  • Ha láthatóan sérült a csomagolás és egyértelműen megállapítható, hogy a szállítás során keletkezett a sérülés, a csomag visszaszállítását a Szolgáltató díjtalanul végzi. 
    A futár nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, továbbá nem jogosult a csomag tartalmára vonatkozó semmilyen minőségi és mennyiségi panasz kezelésére. A futár kizárólag arra jogosult, hogy a csomagot átadja az Ön részére és a csomag – külső - sérülése esetén azt visszaszállítsa a webáruházba. 
  • Azonban, ha Önnek a futár távozása és a csomag felbontása után a csomagban lévő termékkel kapcsolatban bármilyen mennyiségi vagy minőségi problémája adódik, akkor a kollégáink készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.
    Ha a vevő a megvásárolt áru csomagolásán belüli, szállításkor keletkezett mennyiségi vagy minőségi hibáját észleli, köteles azt nyomban az eladónak jelezni. Az áru átvételét követő 2 nap után eladó nem fogad el kifogást.

 

A kiszállítást három futárszolgálat végzi:

GLS futárszolgálat

A csomag megérkezéséről a GLS értesíti Önt. A csomag aktuális helyzetéről és státuszáról az SMS-ben kapott csomagszám alapján az alábbi oldalon: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes tudnak legegyszerűbben érdeklődni. 

A GLS futárszolgálat elérhetőségei:
Ügyfélszolgálat 7.00-18.00 
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com
Honlap: https://gls-group.eu/HU/hu/home

 

24H futárszolgálat

Az 24H futárszolgálat a kézbesítés napján veszi fel a címzettekkel a kapcsolatot telefonon. 

A futárnak a házhozszállításon kívül nem kötelessége a csomagot az Ön által kijelölt helyre elvinni (pl. az emeletre).

 

Az 24H futárszolgálat elérhetőségei: 

24H Parcel Zrt.

1106 Budapest, Fehér út 10.
E-mail: 24hfutar@24hfutar.hu
Lakossági ügyfeleknek telefonszám: 06-1-767-8282

Mobiltelefon szám: +3620/2-24-24-24

Viber üzenet szám: +36209892424

Honlap: http://24hfutar.hu/

 

Gebrüder Weiss futárszolgálat

linkre kattintva megnyílik a Gebrüder Weiss oldala. Itt kérem, adja meg csomag számát és csomag információs jelszavát, amit emailen vagy SMS-ben kapott és írja be a jobb oldalon található mezőkbe.

A Gebrüder Weiss elérhetőségei: 

Telefonszám: 36/24506900
E-mail: ugyfelszolgat@gw-world.com
Honlap: https://www.gw-world.com/hu/

 

Kérjük, hogy a csomagok után vagy a vásárlást követő kiszállítás pontos időpontjáról a futárszolgálatoknál érdeklődjön a fenti elérhetőségeken.

Köszönjük!

Raktárkészlet szűrő