Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ, hogy személyre szabott és interaktív tartalmakat jeleníthessünk meg Önnek. A daniella.hu áruház használatával Ön elfogadja ezeket a sütiket. Kérjük, olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és Adatkezelési Tájékoztatónkat. Szabályzatainkban részletesen tájékozódhat a weboldal használatáról, adatainak védelméről és a cookie-k működéséről. 
Termékek Menü

Szállítási információk

Daniella Villamossági webáruház és szaküzletek

Webáruházunkban a készleten lévő rendelések kiszállítása a gyakorlatban általában 1-2 munkanapon belül megtörténik - a pontos kiszállítási határidőkről minden esetben értesítjük a vásárlókat. A rendelhető tételek szállítási határidejéről pedig érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, vagy szaküzleteinkben. A kiszállítási idő függ a termék méretétől, értékétől, illetve attól, hogy a szállítást Magyarország mely területére kérik.

A megjelenített raktár állapotok jelentése:

  • Központi raktárban: Ez a raktári státusz a 1172 Budapest, Lokátor u. 2. címen a logisztikai központunkban lévő készletállapotot tükrözi 10 perces pontossággal. Mivel 10 percenként van készlet frissítés, Így elképzelhető, hogy egy tételre ez idő alatt többen is adnak le rendelést. Ezen rendelések kiszolgálása érkezési sorrendben történik. Központi Raktárunk értékesítési tevékenységet nem folytat, vagyis nem funkcionál Villamossági szaküzletként. Személyes átvételi lehetőség így ezen a címen nincs. Az ebben a raktárban elérhető cikkekre munkanapokon 15:00-ig leadott rendeléseket a következő munkanapon tudunk átvételi lehetőséget biztosítani bármelyik szaküzletünkben, vagy futárszolgálattal juttatjuk azt el az ön címére. A Webáruházban kijelzett készlet állapottól a szaküzletek készlete jelentősen eltér. Amennyiben egy termékre önnek azonnal szüksége van érdemes megkérdezni az adott üzletet, hogy rendelkeznek e az adott mennyiséggel, így felesleges utak spórolhatóak meg. A szaküzletenkénti raktárkészlet kijelzés fejlesztés alatt van, de még nem elérhető. Célszerű a kérdéseket emailben feltenni, mert a boltokban az értékesítő kollégák ha épp kiszolgálnak a pultban, akkor nem tudnak telefonos ügyfélszolgálati teendőikkel foglalkozni, viszont emailre minden esetben reagálnak, és reagálniuk kell.  
  • Rendelhető: Ez a raktári státusz azt jelenti, hogy nincs készleten, de rendelhető. Beszerzése abszolút változó időt vesz igénybe. A megrendelés visszaigazolásnál értesítjük önt a várható szállítási határidőről. Fontos itt megemlíteni, hogy 90.000-es cikktörzs naprakészen tartása nem egyszerű feladat. Az esetlegesen már nem beszerezhető termékek, vagy kifutott termékek felbukkanása miatt előre is elnézést kérünk. Ezek helyett természetesen megpróbálunk majd helyettesítő terméket felkínálni, vagy paramétereiben jobb tulajdonságút ajánlani hasonló, vagy megegyező összegben. Célunk az, hogy ön minden esetben elégedetten távozzon, így érdekünk, hogy megoldást találjunk. 

A termékek kiszállítását futárcégek végzik:

  • GLS hungary (0-40 kg-ig)
  • 24H futárszolgálat (40 kg felett)
  • Gebrüder Weiss (túlméretes küldemények esetén)

Szállítási költség:

  • 19.999 Ft-ig egységesen 1500 Ft 
  • 20.000 Ft felett INGYENES 

 

Személyes átvételre díjmentes lehetőséget biztosítunk vásárlási értéktől függetlenül szaküzleteinkben.

Szaküzleteink elérhetőségét és listáját az alábbi linken megtekintheti: https://daniella.hu/villamossagi-szakuzleteink



Fontos információk szállítással kapcsolatban:

  • A munkanapokon 15:30 óráig leadott rendeléseket a megrendelés napján dolgozzuk fel, míg a 15:30 óra után leadott megrendeléseket csak a következő munkanapon. 
    A csomag futárszolgálatnak történő átadása időpontjáról e-mailben értesítjük Önt. 
  • A csomag kiszállítására a GLS és az 24H futárszolgálat esetében az értesítést követő 1-2 munkanapon belül kerül sor, a Gebrüder Weiss esetében az értesítést követő 2-4 munkanapon belül kerül sor a rendelésnél megadott címre. Amennyiben az email értesítést követően a szállítási idő bármely okból nem tartható be, a szállító telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot.
    Postafiókcímre nem teljesítünk kiszállítást! Továbbá a futárszolgálatok közül Önnek nincs lehetősége választani.
  • A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Ön köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt gondosan megvizsgálni, és a termékeken vagy a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérni jegyzőkönyv felvételét, továbbá a termék visszaszállítását. Ha sérülést lát a csomagon, kérjük, ne vegye azt át!
  • Ha láthatóan sérült a csomagolás és egyértelműen megállapítható, hogy a szállítás során keletkezett a sérülés, a csomag visszaszállítását a Szolgáltató díjtalanul végzi. 
    A futár nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, továbbá nem jogosult a csomag tartalmára vonatkozó semmilyen minőségi és mennyiségi panasz kezelésére. A futár kizárólag arra jogosult, hogy a csomagot átadja az Ön részére és a csomag – külső - sérülése esetén azt visszaszállítsa a webáruházba. 
  • Azonban, ha Önnek a futár távozása és a csomag felbontása után a csomagban lévő termékkel kapcsolatban bármilyen mennyiségi vagy minőségi problémája adódik, akkor a kollégáink készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.
    Ha a vevő a megvásárolt áru csomagolásán belüli, szállításkor keletkezett mennyiségi vagy minőségi hibáját észleli, köteles azt nyomban az eladónak jelezni. Az áru átvételét követő 2 nap után eladó nem fogad el kifogást.

 

A kiszállítást három futárszolgálat végzi:

GLS futárszolgálat

A csomag megérkezéséről a GLS értesíti Önt. A csomag aktuális helyzetéről és státuszáról az SMS-ben kapott csomagszám alapján az alábbi oldalon: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes tudnak legegyszerűbben érdeklődni. 

A GLS futárszolgálat elérhetőségei:
Ügyfélszolgálat 7.00-18.00 
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com
Honlap: https://gls-group.eu/HU/hu/home

 

24H futárszolgálat

Az 24H futárszolgálat a kézbesítés napján veszi fel a címzettekkel a kapcsolatot telefonon. 

A futárnak a házhozszállításon kívül nem kötelessége a csomagot az Ön által kijelölt helyre elvinni (pl. az emeletre).

 

Az 24H futárszolgálat elérhetőségei: 

24H Parcel Zrt.

1106 Budapest, Fehér út 10.
E-mail: 24hfutar@24hfutar.hu
Lakossági ügyfeleknek telefonszám: 06-1-767-8282

Mobiltelefon szám: +3620/2-24-24-24

Viber üzenet szám: +36209892424

Honlap: http://24hfutar.hu/

 

Gebrüder Weiss futárszolgálat

linkre kattintva megnyílik a Gebrüder Weiss oldala. Itt kérem, adja meg csomag számát és csomag információs jelszavát, amit emailen vagy SMS-ben kapott és írja be a jobb oldalon található mezőkbe.

A Gebrüder Weiss elérhetőségei: 

Telefonszám: 36/24506900
E-mail: ugyfelszolgat@gw-world.com
Honlap: https://www.gw-world.com/hu/

 

Kérjük, hogy a csomagok után vagy a vásárlást követő kiszállítás pontos időpontjáról a futárszolgálatoknál érdeklődjön a fenti elérhetőségeken.

Köszönjük!

Raktárkészlet szűrő