Weboldalunk "cookie"-kat használ. Ha ezen az oldalon jársz, azzal elfogadod ezeket a "finomságokat", hogy személyes beállításaid megmaradjanak és minőségi böngészésben lehessen részed. A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak alapján. Reméljük, nincs ellenvetésed! Rendben
Termékek Menü

Vásárlási tudnivalók

1) A vásárlás lehetőségei
Lehetőség van bejelentkezésre, regisztrációra vagy regisztráció nélküli vásárlásra is. Ha Ön a regisztrációt vagy a regisztráció nélküli vásárlást választja, úgy az „Adatok megadása” menüpontban meg kell adni a megrendeléshez szükséges adatokat. (bővebben ÁSZF 5. pont)

2) A megrendelés folyamata 
A kiválasztott termékeket a „Kosárba” gombra kattintva lehet a kosárba tenni. A böngészés során bármikor megtekinthető a kosár tartalma a „kosár” ikonra kattintva, illetve lehetőség van az abban lévő termékek mennyiségének módosítására is.
A Kosárban a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomásával lehet megkezdeni a rendelés leadását. Elsőként meg kell adni a számlázási címet, majd a szállítási címet, ezt követően pedig a szállítási módot. Ez lehet személyes átvétel bármelyik szaküzletünkben, vagy házhoz szállítás futárszolgálattal. 
Ezt követően kell megadni a fizetési módot, ami lehet: online bankkártyás fizetés, Utánvét, Banki átutalás vagy PayPal-es fizetés.
Végezetül a Rendelés összesítése részben tekinthetők át az eddig megadott adatok. Ha mindent rendben talál, akkor az ÁSZF elfogadása után (ki kell pipálni a kis négyzetet) a Megrendelés gombbal adható le a megrendelés. (bővebben ÁSZF 5. pont)

3) Visszaigazolás és a szerződés létrejötte
A megrendelés elküldését követő 48 órán belül automatikus visszaigazolást küldünk e-mail-ben, hogy a megrendelést rögzítette a rendszer. (Ekkor még nem jön létre a távol levők közötti szerződés) 
Ezt követően külön e-mail-t küldünk, melyben tájékoztatjuk Önt a távol lévők közötti szerződés létrejöttéről, a rendelt termékekről, a fizetés módjáról és a várható kiszállítás idejéről. Azaz a szerződés a megrendelés elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem pedig a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló email 48 órán belüli megérkezésével.
(bővebben ÁSZF 5. pont)

4) Elállási jog
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. Csak a foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkozik (Fogyasztó), aki árut vesz, rendel, kap, használ, vagy igénybe vesz.
Fogyasztó jogosult - a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján - a szerződéstől a termék átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni. Fogyasztónak az elállásáról egyértelműen nyilatkoznia szükséges. Ezt megteheti a mellékelt űrlapon https://daniella.hu/custom/daniella/image/data/oldalak/ASZF/Daniella-Villamossag-B2C-Elallasi-nyilatkozat.pdf, vagy postán, vagy faxon vagy e-mail-ben az alábbi elérhetőségeinkre küldött értesítéssel:

Daniella Kereskedelmi Kft.
H-4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3. 
Fax: 0652517530
e-mail: info@daniella.hu

Elállás esetén kötelesek vagyunk a termék vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül Felhasználó részére visszautalni. A vételárat banki utalással térítjük vissza a Felhasználó bankszámlaszámára. 
Az elállási jog gyakorlása esetén Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, cégünk azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Az utánvétellel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni!
Nem gyakorolható az elállási jog a következő esetekben: olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Továbbá olyan esetekben, melyeket a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rögzít. Ezen esetekben ugyanis Szolgáltató a Felhasználó utasításai alapján vagy kérésének megfelelően teljesíti a megrendelésben foglaltakat. 
(bővebben ÁSZF 7. pont)

5) Rendelés lemondása
Önt Fogyasztóként megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A rendelés lemondását a webshop@daniella.hu e-mail címre küldött, alábbi üzenettel tudja megtenni:

Tárgy: Rendelés lemondása
Tisztelt Daniella Villamosság!
A .......... sorszámú megrendelésemet lemondom.
(bővebben ÁSZF 7. pont)

6) Kiszállítás
A készleten lévő termékek kiszállítása a gyakorlatban általában 1-2 munkanapon belül megtörténik. A készleten nem lévő termékek esetében ez változó, ám a pontos kiszállítási határidőkről minden esetben értesítjük Önt.
A termékek kiszállítását az alábbi futárcégek végzik:
GLS hungary (0-40 kg-ig)
24H futárszolgálat (40 kg felett)
Gebrüder Weiss (túlméretes küldemények esetén)
Kérjük, hogy a csomagok után vagy a vásárlást követő kiszállítás pontos időpontjáról a futárszolgálatoknál érdeklődjön. Elérhetőségeik megtalálhatók ezen a linken: https://daniella.hu/szallitasi-informaciok

Szállítási költség:
19.999 Ft-ig egységesen 1500 Ft 
20.000 Ft felett INGYENES

A leadott rendelések személyesen is ÁTVEHETŐK INGYEN a szaküzleteinkben: https://daniella.hu/villamossagi-szakuzleteink

A munkanapokon 15:30-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk. Azt ezt követően leadott megrendeléseket csak a következő munkanapon. A csomag futárszolgálatnak történő átadásáról e-mailben értesítjük Önt.
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Ön köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt gondosan megvizsgálni és a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérni jegyzőkönyv felvételét, továbbá a termék visszaszállítását. Ha sérülést lát a csomagon, kérjük, ne vegye azt át!
Ha láthatóan sérült a csomagolás és egyértelműen megállapítható, hogy a szállítás során keletkezett a sérülés, a csomag visszaszállítását a Szolgáltató díjtalanul végzi. 
(részletesebb információk a szállításról a Szállítási információk menüpontban érhetők el, az alábbi linken: https://daniella.hu/szallitasi-informaciok)

7) A rendelés kifizetése és átvétele
A megrendelt termékek ára kifizethető: 
- Utánvéttel;
- Előre utalással;
- Bankkártyás fizetéssel;
- PayPal-el;
- valamint az üzletben történő átvétel esetében az adott üzletben készpénzzel.
(bővebben ÁSZF 5. pont)

8) Tulajdonjog fenntartása
A megrendelés végösszegének maradéktalan kiegyenlítéséig a termék(ek) a Daniella Kereskedelmi Kft. tulajdonát képezi(k).
(bővebben ÁSZF 9. pont)

9) Panaszkezelés
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelésünket megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsük. Amennyiben Önnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát munkanapokon 8-16 óra között fogadjuk az alábbi elérhetőségeken:

Daniella Kereskedelmi Kft.
H-4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3. 
Telefonon: +36-52-517-512
Mobilon: +36-20-310-12-39
Emailben : webshop@daniella.hu
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek: Ön panasszal élhet az illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál; az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül; Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésével; vagy Bírósági eljárás kezdeményezésével. 
(bővebben ÁSZF 9. pont)

Raktárkészlet szűrő