Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ, hogy személyre szabott és interaktív tartalmakat jeleníthessünk meg Önnek. A daniella.hu áruház használatával Ön elfogadja ezeket a sütiket. Kérjük, olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és Adatkezelési Tájékoztatónkat. Szabályzatainkban részletesen tájékozódhat a weboldal használatáról, adatainak védelméről és a cookie-k működéséről. 
Termékek Menü

Vásárlási tudnivalók

1) A vásárlás lehetőségei
Lehetőség van bejelentkezésre, regisztrációra vagy regisztráció nélküli vásárlásra is. Ha Ön a regisztrációt vagy a regisztráció nélküli vásárlást választja, úgy az „Adatok megadása” menüpontban meg kell adni a megrendeléshez szükséges adatokat. (bővebben ÁSZF 5. pont)

2) A megrendelés folyamata 
A kiválasztott termékeket a „Kosárba” gombra kattintva lehet a kosárba tenni. A böngészés során bármikor megtekinthető a kosár tartalma a „kosár” ikonra kattintva, illetve lehetőség van az abban lévő termékek mennyiségének módosítására is.
A Kosárban a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomásával lehet megkezdeni a rendelés leadását. Elsőként meg kell adni a számlázási címet, majd a szállítási címet, ezt követően pedig a szállítási módot. Ez lehet személyes átvétel bármelyik szaküzletünkben, vagy házhoz szállítás futárszolgálattal. 
Ezt követően kell megadni a fizetési módot, ami lehet: online bankkártyás fizetés, Utánvét, Banki átutalás vagy PayPal-es fizetés.
Végezetül a Rendelés összesítése részben tekinthetők át az eddig megadott adatok. Ha mindent rendben talál, akkor az ÁSZF elfogadása után (ki kell pipálni a kis négyzetet) a Megrendelés gombbal adható le a megrendelés. (bővebben ÁSZF 5. pont)

3) Visszaigazolás és a szerződés létrejötte
A megrendelés elküldését követő 48 órán belül automatikus visszaigazolást küldünk e-mail-ben, hogy a megrendelést rögzítette a rendszer. (Ekkor még nem jön létre a távol levők közötti szerződés) 
Ezt követően külön e-mail-t küldünk, melyben tájékoztatjuk Önt a távol lévők közötti szerződés létrejöttéről, a rendelt termékekről, a fizetés módjáról és a várható kiszállítás idejéről. Azaz a szerződés a megrendelés elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem pedig a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló email 48 órán belüli megérkezésével.
(bővebben ÁSZF 5. pont)

4) Elállási jog
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. Csak a foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkozik (Fogyasztó), aki árut vesz, rendel, kap, használ, vagy igénybe vesz.
Fogyasztó jogosult - a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján - a szerződéstől a termék átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni. Fogyasztónak az elállásáról egyértelműen nyilatkoznia szükséges. Ezt megteheti a mellékelt űrlapon https://daniella.hu/custom/daniella/image/data/oldalak/ASZF/Daniella-Villamossag-B2C-Elallasi-nyilatkozat.pdf, vagy postán, vagy faxon vagy e-mail-ben az alábbi elérhetőségeinkre küldött értesítéssel:

Daniella Kereskedelmi Kft.
H-4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3. 
Fax: 0652517530
e-mail: info@daniella.hu

Elállás esetén kötelesek vagyunk a termék vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül Felhasználó részére visszautalni. A vételárat banki utalással térítjük vissza a Felhasználó bankszámlaszámára. 
Az elállási jog gyakorlása esetén Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, cégünk azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Az utánvétellel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni!
Nem gyakorolható az elállási jog a következő esetekben: olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Továbbá olyan esetekben, melyeket a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rögzít. Ezen esetekben ugyanis Szolgáltató a Felhasználó utasításai alapján vagy kérésének megfelelően teljesíti a megrendelésben foglaltakat. 
(bővebben ÁSZF 7. pont)

5) Rendelés lemondása
Önt Fogyasztóként megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A rendelés lemondását a webshop@daniella.hu e-mail címre küldött, alábbi üzenettel tudja megtenni:

Tárgy: Rendelés lemondása
Tisztelt Daniella Villamosság!
A .......... sorszámú megrendelésemet lemondom.
(bővebben ÁSZF 7. pont)

6) Kiszállítás
A készleten lévő termékek kiszállítása a gyakorlatban általában 1-2 munkanapon belül megtörténik. A készleten nem lévő termékek esetében ez változó, ám a pontos kiszállítási határidőkről minden esetben értesítjük Önt.
A termékek kiszállítását az alábbi futárcégek végzik:
GLS hungary (0-40 kg-ig)
24H futárszolgálat (40 kg felett)
Gebrüder Weiss (túlméretes küldemények esetén)
Kérjük, hogy a csomagok után vagy a vásárlást követő kiszállítás pontos időpontjáról a futárszolgálatoknál érdeklődjön. Elérhetőségeik megtalálhatók ezen a linken: https://daniella.hu/szallitasi-informaciok

Szállítási költség:
19.999 Ft-ig egységesen 1500 Ft 
20.000 Ft felett INGYENES

A leadott rendelések személyesen is ÁTVEHETŐK INGYEN a szaküzleteinkben: https://daniella.hu/villamossagi-szakuzleteink

A munkanapokon 15:30-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk. Azt ezt követően leadott megrendeléseket csak a következő munkanapon. A csomag futárszolgálatnak történő átadásáról e-mailben értesítjük Önt.
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Ön köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt gondosan megvizsgálni és a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérni jegyzőkönyv felvételét, továbbá a termék visszaszállítását. Ha sérülést lát a csomagon, kérjük, ne vegye azt át!
Ha láthatóan sérült a csomagolás és egyértelműen megállapítható, hogy a szállítás során keletkezett a sérülés, a csomag visszaszállítását a Szolgáltató díjtalanul végzi. 
(részletesebb információk a szállításról a Szállítási információk menüpontban érhetők el, az alábbi linken: https://daniella.hu/szallitasi-informaciok)

7) A rendelés kifizetése és átvétele
A megrendelt termékek ára kifizethető: 
- Utánvéttel;
- Előre utalással;
- Bankkártyás fizetéssel;
- PayPal-el;
- valamint az üzletben történő átvétel esetében az adott üzletben készpénzzel.
(bővebben ÁSZF 5. pont)

8) Tulajdonjog fenntartása
A megrendelés végösszegének maradéktalan kiegyenlítéséig a termék(ek) a Daniella Kereskedelmi Kft. tulajdonát képezi(k).
(bővebben ÁSZF 9. pont)

9) Panaszkezelés
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelésünket megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsük. Amennyiben Önnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát munkanapokon 8-16 óra között fogadjuk az alábbi elérhetőségeken:

Daniella Kereskedelmi Kft.
H-4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3. 
Telefonon: +36-52-517-512
Mobilon: +36-20-310-12-39
Emailben : webshop@daniella.hu
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek: Ön panasszal élhet az illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál; az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül; Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésével; vagy Bírósági eljárás kezdeményezésével. 
(bővebben ÁSZF 9. pont)

Raktárkészlet szűrő