Regisztráció
Belépés
Kategória

Felhasználói útmutató

Felhasználói útmutató

  1. Bejelentkezés
    1. Első bejelentkezés
    2. Bejelentkezett felhasználó jelzése az oldal fejlécében
  2. Felhasználói fiók lehetőségei
    1. Jelszó megváltoztatása
    2. Szerződött ügyfél adatai (Cégadatok)
    3. Címek beállítása
      1. Alapértelmezett szállítási cím beállítása, módosítása
      2. Cím törlése
      3. Cím hozzáadása
    4. Szerepek, jogosultságok kezelése
    5. Felhasználó beállítása
      1. Új felhasználó rögzítése
      2. Felhasználó adatainak szerkesztése
      3. Felhasználó blokkolása
      4. Felhasználó törlése
    6. Nyilatkozatok beállítása
  3. Elérhetőség adatai
  4. Korábbi rendelések megtekintése
  5. Ajánlatkérések megtekintése
  6. Jóváhagyásra váró kosarak
  7. Számlák megtekintése
  8. Termékek keresése
    1. Kereső funkció
    2. Keresés a kategóriafában
    3. Keresés gyártónként
    4. Szűrési lehetőségek
    5. Termék adatlap
    6. Raktárkészlet elérhetőség
  9. Kedvencek
  10. Kosár
    1. Kosár tartalma
    2. Kosár létrehozása, módosítása
    3. Kosár sorainak exportálása
    4. Kosár tételek importálása
  11. Online megrendelések folyamata
    1. 1/3. Lépés - Kosár
      1. Kosár véglegesítése
      2. Kosárbontás
      3. Szállítási mód kiválasztása
      4. Fizetésmód kiválasztása
    2. 2/3. Lépés - Címadatok
      1. Számlázási, szállítási címadatok megadása
      2. Átvételre jogosult személyek beállítása
    3. 3/3. Lépés - Rendelés összesítés
      1. Megrendelés összesítő
      2. Kosár továbbítása jóváhagyásra
      3. Engedélyezendő kosár jóváhagyása
      4. Rendelés rögzítése
    4. Rendelés visszaigazolása emailben

1. Bejelentkezés

1.1. Első bejelentkezés

Induló képernyő a daniella.hu címen

Be kell írni a regisztráció során kapott bejelenkezési nevet, (emailcímet) és jelszót.

Első bejelentkezésnél kéri a jelszó megváltoztatását, és az adatkezelési nyilatkozat elfogadását.

Továbbá itt lehet nyilatkozni a hírlevélre való feliratkozásról és az e-számla fogadásáról is.

Mentés után ismételt bejelentkezés szükséges már az új jelszóval.

Vissza a tartalomjegyzékhez

1.2. Bejelentkezett felhasználó jelzése az oldal fejlécében

A fejlécben látható az ügyfél Daniellás felelős ügyintzézője (1), az alapértelmezett illetve kiválasztott telephelye (2) és a bejelentkezett felhasználó neve, és a cég név(3).

Vissza a tartalomjegyzékhez

2. Felhasználói fiók lehetőségei

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.1. Jelszó megváltoztatása

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.2. Szerződött ügyfél adatai (Cégadatok)

Cégadatok - Számlázási adatok

Az ügyfél számlázási adatai megtekinthetők, de módosítani nincs lehetősége a felhasználónak. Amennyiben hibás adatot észlel, azt kérjük jelezze felelős ügyintézője felé.

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.3. Címek beállítása

Az ön elmentett szállítási címeit itt tekintheti meg.

Lehetősége van új címek hozzáadásához (ez megkönnyíti a megrendelés felvétel folyamatát), illetve a már nem használt címek törlésére.

Amennyiben sok szállítási címmel dolgozik, a címek kiválasztásához kereső ablak könnyíti meg a munkáját.

Számlázási cím és alapértelmezett szállítási címet itt tudja kijelölni, ez a cím fog megjelenni a rendelés felvétel folyamán. Az alapértelmezett szállítási címet ezen felületen tudja karban tartani, és ha kell megváltoztatni munkatársunk közbenjárása nélkül.

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.3.1. Alapértelmezett szállítási cím beállítása, módosítás

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.3.2. Cím törlése

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.3.3. Cím hozzáadása

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.4. Szerepek, jogosultságok kezelése

Amennyiben többen szeretnék használni cégük vásárlásaira a webshopunkat, akkor lehetőség van a felhasználói igények szerint különböző jogosultságok, szerepek meghatározására illetve kiválasztására adott felhasználóhoz.

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.5. Felhasználó beállítása

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.5.1. Új felhasználó rögzítése

1. Munkatársainak névszerinti hozzáférést biztosíthat, ezért már nem kell ugyan azon a loginon sok munkatársnak dolgoznia. Ennek köszönhetően meg tudja nézni melyik munkatársa milyen rendeléseket hozott létre a rendszerünkben.

2. Minden felhasználó létrehozhat saját jegyzetfüzeteket () illetve kosarakat ( ), amelyeket csak ő lát így nem zavarja vele más munkatársait.

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.5.2. Felhasználó adatainak szerkesztése

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.5.3. Felhasználó blokkolása

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.5.4. Felhasználó törlése

Vissza a tartalomjegyzékhez

2.6. Nyilatkozatok beállítása

Vissza a tartalomjegyzékhez

3. Elérhetőség adatai

Itt tekintheti meg az Ön számára alapértelmezett telephelyünk és a felelős ügyintézőnk elérhetőségeit.

Vissza a tartalomjegyzékhez

4. Korábbi rendelések megtekintése

Megtekintheti a platformon létrehozott (online) megrendelések, valamint a személyesen vagy telefonon üzletkötőinknél leadott (offline) megrendelések részleteit, a rendelések aktuális állapotát, és a rendelésen szereplő tételeket is.

Amennyiben több szállítmány tartozik egy rendeléshez, akkor a szállítmányok külön lekérhetőek.

Amennyiben egy régi megrendelését szeretné újra létrehozni elég, ha megnyitja a korábbi megrendelését, a termékeket könnyedén a kosárba tudja rakni és újra tuja rendelni.

Vissza a tartalomjegyzékhez

5. Ajánlatkérések megtekintése

Bizonyos feltételek mellett (pl. nagy tételben vagy nagy értékben történő vásárlás) lehetőség van a kosár tartalmát nem megrendelésként, hanem ajánlatkérésként feladni.

A korábban leadott ajánlatkérések állapotát és adatait itt lehet megtekinteni.

Vissza a tartalomjegyzékhez

6. Jóváhagyásra váró kosarak

Amennyiben van a felhasználó számára továbbított jóváhagyásra váró kosár az itt jelenik meg az alábbi adatokkal. Az Engedélyezésre kattintva elvégezhető a megrendelés ellenőrzése és véglegesítése.

Vissza a tartalomjegyzékhez

7. Számlák megtekintése

Megtekintheti korábbi számláit, függetlenül attól, hogy munkatársunknál vagy a weboldalon adta le rendelését.

Segítendő mindennapi munkáját megtekintheti a szabad hitelkeretét cégünknél, illetve egy gombnyomásra leszűrheti a fizetendő számláit.

Keresőnk lehetőséget ad számlák szűrésére a számlaszám, megrendelés dátuma illetve az ön által megadott rendelési szám alapján.

Vissza a tartalomjegyzékhez

8. Termékek keresése

8.1. Kereső funkció

A keresendő cikk nevét (vagy annak részét) megadhatjuk a keresőben, a keresés a teljes terméklistára vagy egy kiválasztott kategóriára alkalmazható.

Az eredmények lista formájában jelennek meg, a termékek legfontosabb paramétereit azonnal látjuk:

Látjuk hány terméket találunk meg, amelyek megfelelnek a keresési kritériumnak.

Látjuk mely termék kategóriában hány termék létezik, illetve a szűrők segítségivel tudjuk pontosítani a keresési eredményeket.

Vissza a tartalomjegyzékhez

8.2. Keresés a kategóriafában

Alkategóriák szerint és termék típusok szerint tovább válogathatunk

Vissza a tartalomjegyzékhez

8.3. Keresés gyártónként

Vissza a tartalomjegyzékhez

8.4. Szűrési lehetőségek

Raktárkészlet elérhetőség, Márka és egyéb tulajdonságok szerint szűrhetünk a találatokból.

Vissza a tartalomjegyzékhez

8.5. Termék adatlap

Megtalálja a termékek műszaki paramétereit, amennyiben elérhető itt töltheti le a kapcsolódó pdf dokumentációt.

Vissza a tartalomjegyzékhez

8.6. Raktárkészlet elérhetőség

Alapértelmezett beállítás alapján az ön számára beállított raktár, illetve a központi raktárban lévő raktárkészletet mutatjuk a termék lapon. Amennyiben más telephelyünkön szeretne terméket vásárolni, akkor telephelyeink raktárkészletét megtekintheti legördülő ablakban.

Amennyiben megszeretné változtatni a beállított alapraktárát, azt megteheti a képernyő tetején. Fontos, hogy ez a beállítás visszaáll amint kijelentkezik rendszerünkből.

Telephelyi átvétel rendelésekor a kiválasztott telephelyét itt kell kiválasztani, amennyiben a kiválasztott telephely Depó akkor csak kiszállítási szállításmódok választhatók ki.

Vissza a tartalomjegyzékhez

9. Kedvencek

Lehetőséget ad tervezett jövőbeli megrendelések előkészítésére, függetlenül attól, hogy projektről vagy ismétlődő ciklikus megrendelésről van szó. Így a jegyzetfüzet felgyorsítja a megrendelések létrehozásáat illetve folyamatos rendet tud tartani különböző feladatai között

A kikeresett termékeket a kívánság listára tehetjük

A kívánságlistából a tételt beletehetjük a kosárba vagy törölhetjük

lehetőség van több jegyzet (kívánságlista) létrehozására is és azoknak saját elnevezést adni.

Vissza a tartalomjegyzékhez

10. Kosár

A kiválasztott terméket egy kiválasztott kosárba helyezhetjük, ugyan úgy, mint a Kedvencek esetében lehetőség van sok nevesített kosár létrehozására.

Kosár tartalmának megtekintése a kosár ikonra való kattintás után megnézhető, a kosár értéke, illetve a benne levő cikkek száma mindig látható.

Vissza a tartalomjegyzékhez

10.1. Kosár tartalma

Tétel mennyiség módosítása a kosárban is van lehetősége, bizonyos termékek esetében kiszerelési egységet a rendszer nem enged megbontani, ebben az esteben nyilak segítségivel tud mennyiséget változtatni, vagy a megfelelő megrendelési többszöröst írhatja be.

Vissza a tartalomjegyzékhez

10.2. Kosár létrehozása, módosítása

Kosár módosítása, törlése, új kosár létrehozása, egyszerre több kosarat is használhatunk rendeléseink összeállításához

Vissza a tartalomjegyzékhez

10.3. Kosár sorainak exportálása

Lehetőség van a kosár tartalmának Excel formában történő kimentésére is.

Az exportálás eredményeként az alábbi formátumú táblázatot kapjuk

Vissza a tartalomjegyzékhez

10.4. Kosár tételek importálása

Saját rendszerünkben összegyűjtött rendelési tételek beemelésére is van lehetőség az alábbiak szerint.

A kosár feltöltéséhez megkell adni a megfelelő tartalmú (1. oszlop azonosító, 2. oszlop mennyiség) fájl helyét, és beemelni azt.

Vissza a tartalomjegyzékhez

11. Online megrendelések folyamata

11.1. 1/3. Lépés - Kosár

11.1.1. Kosár véglegesítése

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.1.2. Kosárbontás

Amennyiben a kosárban lévő termékek között van raktárkészleten elérhető és nem elérhető termék is, akkor dönteni kell arról, hogy a termékeket egyszerre a teljes rendelkezésre álláskor, vagy elérhetőség alapján két részletben kérjük teljesíteni.

Amennyiben a külön teljesítést választjuk, akkor a kosáron belül két szállítmányrész jön létre, melyekre eltérő szállítási feltételek vonatkoznak.

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.1.3. Szállítási mód kiválasztása

Házhoz szállítás

Azt jelenti, hogy megrendelését saját vagy bérelt fuvarozóval az ön által megadott címre szállítjuk. amennyiben megrendelése nem éri el a 20 000.-Ft-ot szállítási díjat számítunk fel.

Házhoz szállítás (Költségoptimalizációval)

Ugyan azt jelenti, mint korábbi szállítási mód azzal a különbséggel, ha ön gyakran rendel nálunk árut és ez a megrendelése várhat néhány napot a kiszállításra, akkor mi az ön megrendelését egy másik megrendeléssel automatikusan összekapcsoljuk, és közösen szállítjuk ki, így elkerülve a szállítási felárat.

Amennyiben a kiszállítás a rendelési dátumtól 7 nap alatt nem teljesül, megrendelése a szállítási felár felszámításával együtt kerül kiszállításra.

Telephelyi átvétel

Amennyiben telephelyi átvétellel szeretne nálunk rendelni, akkor a szállítási mód kiválasztása előtt, kérjük válassza ki melyik telephelyünkön szeretné átvenni a kiválasztott termékeket:

Ebben az esteben a kosáron megjelenik a Telephelyi Átvétel nevű Szállítási Mód:

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.1.4. Fizetésmód kiválasztása

Megjegyzés a rendeléshez, saját rendelésszám megadása itt lehetséges, illetve ha fontos információt szeretne velünk közölni ezt megjegyzés formájában teheti meg.

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.2. 2/3. Lépés - Címadatok

11.2.1. Számlázási, szállítási címadatok megadása

Számlázási adatok

Szállítási cím

Megadható a rögzített címek közül a számlázási címtől eltérő szállítási cím a korábban már rögzített listából, vagy rögzíthető új szállítási cím.

Kiszállítás dátumának megadása

Rendszerünk a szállítási módtól, illetve a napszaktól függően határozza meg a legkorábbi kiszállítás dátumát. Amennyiben jövőbeli szállítási dátumot szeretne rögzíteni, erre önnek van lehetősége a mai naptól számított maximális 45 napon belül bármely munkanapra.

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.2.2. Átvételre jogosult személyek beállítása

Kérjük jelezze itt, hogy ki jogosult a termék átvételére szervezetén belül. Ezzel megkönnyíti munkatársunk feladatát a kiszállítás pillanatában.

Amennyiben a listában felkínáltaktól (regisztrált felhasználóktól) eltérő átvevő személyt kíván megadni, lehetőség van új átvevő megadására is.

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.3. 3/3. Lépés - Rendelés összesítés

11.3.1. Megrendelés összesítő

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.3.2. Kosár továbbítása jóváhagyásra

Amennyiben a felhasználónak nincsen megrendelés leadására jogosultsága, akkor az összeállított kosarat jóváhagyásra tudja tovább küldeni a jogosultsággal rendelkező megadott kollégának.

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.3.3. Engedélyezendő kosár jóváhagyása

A felelős munkatársnak a fiókjában megjelennek a jóváhagyásra váró kosarak.

A jóváhagyó a kosár illetve megrendelés beállításainak részleteit ellenőrízheti és módosíthatja, végül megerősítheti a rendelést.

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.3.4. Rendelés rögzítése

Vissza a tartalomjegyzékhez

11.4. Rendelés visszaigazolása emailben

A beküldött rendelésről emailben visszaigazolást kap a felhasználó.

Vissza a tartalomjegyzékhez